Wednesday, September 11, 2013

Nak cerita jugak.

Selamat Hari Rabu! Tahap kemalasan yang maksimum menyebabkan jarang gila update blog. Busy? Busy body mungkin selalu kot. Hehehe. :)

Nak selit sikit cerita pasal raya. Walaupun tak raya dah sekarang ni. Tahun ni raya takde gambo pun. Kat phone orang banyaklah. Kebanyakkan masa dipenuhi dengan duk rumah je memanjang. Cuti pun lama, apa lagi gunakan sepenuhnya untuk makan, tidur, lepak. Heaven! 

Yang bestnya raya hari tu, kawan sekolah merangkap kawan sekolej dan kawan serumah aku bertunang. 4 hari 3 malam jugak la aku berkampung kat rumah dia. Cececey. Macam pakej percutian pulak. Tak plan pun sebenarnya, asalnya datang beraya terus angkut aku sekali balik rumah. Memeriahkan majlis kan. Lagipun lama aku tak jumpa kengkawan sepejuangan. Jejak kasih sangat uolls.


I'm really happy for you, Wawa. :)

Qissy, Sieha, Wawa, Amon, Liyana

Bebanyok tahniah untuk Wawa. You're one step closer to marriage. Aku doakan hubungan anda bersama pasangan hingga ke syurga! *tears. Sob. Sobs. Sobs. :')





Issssk. Aku pulak tak sabar nak tengok kau kahwin Wawa. Eh, boleh gitu? Hahahaa. :p Who's next?? Phew...phewww....phewwww! Ok, chow.